Goldmobil

02-647-3000

לקוחות יקרים, לאור המצב השורר במדינה אנו נעבוד במתכונת מצומצמת ובשעות פעילות שונות מהרגיל. תוכלו להתעדכן באתר שלנו או בטלפון 5050* שמרו על עצמכם וכולנו תקווה שנחזור לשגרה במהרה.

דף הבית >> טיפול לרכב יונדאי

גולדמוביל ירושלים מזמינים אותך לחוויית שירות אחרת - לרכב שלך וגם לך מגיע יותר!

במרכז השירות גולדמוביל, מוסך מורשה לרכבי יונדאי, אנו מעניקים לך את הפתרונות לרכב במקום אחד. 

אנו מאמינים בשירות מקיף וכולל של מיטב המומחים בתחום, במטרה לחסוך לך זמן יקר וכסף ולהעניק לך ביטחון ושקט נפשי בזמן שהרכב שלך עובר טיפול. 

אנו יודעים שחשוב לך שהרכב שלך יטופל בצורה מקצועית ובטיחותית. אצלנו במרכז השירות גולדמוביל ירושלים, רכב היונדאי שלך נמצא בידיים של מקצוענים מוסמכים המקבלים הדרכות מטעם היצרן לטיפול ברכבי יונדאי על כל סוגיהם. 

אצלנו, כל תיקון או טיפול תקופתי ברכב יונדאי, נעשה על פי הוראות היצרן, עם חלפים מקוריים, בקרת איכות ושירות ברמה שלא הכרת. 

הגיעו לטיפול במרכז השירות של גולדמוביל ירושלים
וקבלו מייד הטבות ייחודיות שחוסכות לכם זמן יקר כסף

200 ₪ מתנהטיפול מקצועי לרכב

10% הנחהעל חלקים ועבודות נוספות

שינוע חינםבכל טיפול

להזמנת טיפול או תיקון יש למלא את הטופס
ונחזור אליך בהקדם 🙂





    הצטרפו למועדון הלקוחות של גולדמוביל ירושלים וקבלו הטבות שחוסכות לכם זמן וכסף!

    אנו במוסך מורשה גולדמוביל ירושלים, מכירים את הלקוחות שלנו ומבינים את צרכיהם. זו הסיבה שיצרנו במיוחד עבורכם מגוון הטבות ייחודיות שחוסכות לכם זמן יקר וגם כסף. 

    חלק מן ההטבות שתוכלו להנות מהן: שינוע חינם בכל טיפול, הכנה והעברת טסט לרכב, רכב חלופי מיידי, השוואת תנאים למוסכי הסדר של כל חברות הביטוח במקרה של תאונה או תיקון פחחות וצבע ועוד מגוון הטבות נוספות. 

    בחרו רכב יונדאי לטיפול

    טיפול תקופתי במוסך מורשה יונדאי גולדמוביל ירושלים

    הרכב שלכם הוא המקום השני, אחרי הבית, שאתם שוהים בו במרבית שעות היום. נסיעה נעימה, נוחה ובטוחה ברכב מתאפשרת כאשר אתם דואגים לתקינות שלו באופן קבוע. 

    טיפולים תקופתיים הם חלק חשוב מאוד באחזקת הרכב ושמירה על החלקים המכאניים שלו והבטיחות שלכם בעת נסיעה בכביש. 

    טיפול לרכב יונדאי המתבצע אצלנו במוסך מורשה יונדאי גולדמוביל ירושלים, יבטיח לכם טיפול ראוי ומוקפד עבור רכב היונדאי שלכם. אנו מתמחים בסוג רכב זה ויש לנו את כל הידע והמכשור המתאימים עבורו. 

    מהו טיפול תקופתי במוסך מורשה?

    טיפול תקופתי במוסך מורשה הוא טיפול המתבצע בכל מוסך, אך לא בכל מוסך מטפלים ברכב שלכם על פי סוגו. אנו במוסך מורשה יונדאי גולדמוביל ירושלים מתמחים ברכבי יונדאי ואצלנו תוכלו לקבל טיפול ייחודי המותאם לסוג הרכב שלכם והדגם שלו. 

    טיפול תקופתי הוא טיפול הכולל בדיקה כללית למערכות הרכב השונות ומטרתו למנוע תקלות שעשויות להתרחש ברכב עקב השימוש היומיומי בו. 

    בבדיקות אלו מתבצעת החלפה של רכיבים שאינם תקינים, אצלנו במוסך מורשה מטעם היצרן מחליפים רכיבים מקוריים בלבד המותאמים לרכב שלכם במאת האחוזים. 

    טיפול תקופתי אצלנו במוסך הוא טיפול ממוקד וראוי לרכבי יונדאי. אנו מוסך מורשה מטעם היבואן ולכן אנו מחויבים בהתאמת רכיבים מקוריים בלבד וטיפולים על פי הוראות היצרן. רכיבים מקוריים נשארים איכותיים לאורך זמן והם נבדקו על ידי היצרן. 

    דילוג לתוכן